Maak een afspraak

Unieke Jopen Tastekit verpakking valt op bij Packaging Awards


Afgelopen winter heeft Bangma Verpakking de ‘Jopen Tastekit’ verpakking ingezonden voor de Packaging Awards. De vakjury was onder de indruk van het unieke concept en de bijzondere uitpakervaring die de verpakking biedt. De verpakking heeft zelfs een eervolle vermelding gekregen. In de rubriek ‘3 vragen aan’ van Verpakkingsmanagement kun je onze ervaringen lezen en meer te weten te komen over deze opvallende en efficiënte productverpakking met dubbele functie.

Lees gauw de rubriek 3 vragen aan Liesbeth Broekhuizen van Bangma Verpakking in Verpakkingsmanagement.

Jopen-tastekit

Liesbeth Broekhuizen
Liesbeth Broekhuizen

Liesbeth is het creatieve brein achter de marketing en communicatie van Bangma Verpakking. Ze bewaakt de huisstijl, bedenkt campagnes, maakt templates en schrijft content voor online en offline kanalen. Van social media tot presentaties en promotiemateriaal: Liesbeth zorgt dat alles klopt en goed overkomt. Ze combineert structuur met creativiteit en denkt altijd een stap vooruit.

Door: Liesbeth Broekhuizen Liesbeth is het creatieve brein achter de marketing en communicatie van Bangma Verpakking. Ze bewaakt de huisstijl, bedenkt campagnes, maakt templates en schrijft content voor online en offline kanalen. Van social media tot presentaties en promotiemateriaal: Liesbeth zorgt dat alles klopt en goed overkomt. Ze combineert structuur met creativiteit en denkt altijd een stap vooruit.
3 vragen aan Liesbeth Broekhuizen